2011. május 5., csütörtök

minek?

minek kéne bulizni ennyire részegen?
mégis minek bazmeg ezt tőlem kérdezed?
jönnek a csajok és majd csak minket akarnak
nem láttak ők még ilyen szép farkakat

na gyerünk gyerünk nyomás be a buliba
mennék de asszem van itt egy kis galiba
ez a kopasz állat nem enged be
azt mondja hogy a klub meg van telve

na majd én megmondom neki vigyázz onnan
nem tudom, h tudod e de majdnem megasztár voltam
a palcsó meg az sp bennt vár ránk
enged be vagy megbaszom az anyád

aztán egy hirtelen pofon meg egy rugás a földön
de mindjárt én adok neki hogy jól visszahőköljön
kortyolok egy picit, jobb horog a levegőbe
megfejelve küld el az intenzívre

De nehogymár, engedj be
hát ezért jöttem fel pestre
hogy ne jussak be egy discóba?
egy időzített bomba vagyok kioldva
csak engedj be minden jobb lesz
csinálok én hangulatot az lesz a börleszk
megemlegetik majd a történelemkönyvek
és cserébe én csak egyet kérek

hogy engedj be, engedj be, engedj be, engedj be

nemigen mennek nekem a költői képek mostanság,de majd még meglátom, majd megpróbálom ugyanezt a buliba részegen nembeengedős sztorit álcázottabban leírni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése