2010. december 22., szerda

huszonkettő vagyis 24

szia, jó reggelt, láttam fázol
tegnap melletted egy párocska smárolt
mikor láttam, hogy igen te leszel az
mert egy nő vagy nem holmi kamasz

odamentem hozzád, mondtam szia
nevettél szia, mondd meg ki vagy
mondom nem más csak álmaid párja
ki minden kívánságodat úgy várja

nevettél de már hangosabban
tudtam én hogy minden jól van
táncoltunk a holdfény alatt
abban a pillanatban ott csak két ember maradt

te meg én nomeg maga a vágy
pár ital után mondtad, jaj vár az ágy
én meg nevetve, h de az enyém nagyobb
tudod a fiúknak a dolgok már csak azok

mentünk haza volt már csók
nomeg kézfogós, meg pár suta bók
ügyetlenül nyitom az ajtót viccelődve
ismét nevettél sejtve mit várhatsz tőlem

fel a lakásra már egymásnak esve
ruhák nélkül égtünk el este
tegnap este te voltál az álmom
szia, jó reggelt látom fázol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése